Numer Typ zwijaka Wersja Variant G85 Lin Uwagi
1K0-953-54910030Lowline-
1K0-953-549-A10030Midline-
1K0-953-549-B10010Highline1.3
1K0-953-549-E20050Lowline-
1K0-953-549-F20050Midline-
1K0-953-549-G20050Highline1.3
1K0-953-549-L10040Midline-
1K0-953-549-Q10060Highline1.3
1K0-953-549-AB10045Midline-
1K0-953-549-AC10045Highline1.3
1K0-953-549-AE20070Lowline
1K0-953-549-AF20070Midline-
1K0-953-549-AG20070Highline1.3
1K0-953-549-AH20070Midline-
1K0-953-549-AJ20070Highline1.3
1K0-953-549-AK20070Highline1.3
1K0-953-549-AL20070Highline1.3
1K0-953-549-AM10070Highline1.3
1K0-953-549-AN20070Lowline-
1K0-953-549-AP20070Midline-
1K0-953-549-AQ20070Highline1.3
1K0-953-549-AR20070Midline-
1K0-953-549-AS20070Highline1.3
1K0-953-549-BB20070Lowline-
1K0-953-549-BC20070Midline-#1
1K0-953-549-BD20070Highline1.3#1, #2
1K0-953-549-BE20100/0101Lowline-
1K0-953-549-BF20101Midline-
1K0-953-549-BG20101Highline1.3
1K0-953-549-BK20100/0101Highline1.3
1K0-953-549-BM20101Lowline-
1K0-953-549-BN20100/0101Midline-
1K0-953-549-BP20101Highline1.3#2
1K0-953-549-BQ20101Lowline-
1K0-953-549-BR20101Midline-
1K0-953-549-BS20101Highline1.3
1K0-953-549-BT20101Lowline-
1K0-953-549-CA20101Midline-
1K0-953-549-CB20101Midline-
1K0-953-549-CD20111Highline1.3 & 2.0
1K0-953-549-CE20111Highline2.0
1K0-953-549-CF20111Highline2.0#2
1K0-953-549-CH20111Highline1.3 & 2.0
1K0-953-549-CK20111Highline1.3 & 2.0#2
1K0-953-549-CJ20111Highline2.0
1K0-953-549-CM20111Midline-
1K0-953-549-CN20111Midline-
1K0-953-549-CP20111Midline-
1K0-953-549-CQ20111Midline-
1K0-953-549-CR20111Lowline-
1K0-953-549-CS20111Lowline-
1K0-953-549-DA20111Lowline-
1K0-953-549-DB 20070Midline-
Dla platformy PQ są 4 rodzaje modułów kierownicy 1K0-953-549 i 3C0-953-549 są to starsze moduły stosowane do około 2011 roku.
Później zastąpione przez moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569.
Jak rozpoznać jaki jest w twoim aucie?
Najprostrzym sposobem jest podłączenie pod interfejs diagnostyczny i w bloku 16 znajdziemy nr. modułu.
Drugim sposobem jest zdjęcie obudowy kierowniczej i odczytanie numeru prosto z modułu.
P.S. Moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569 posiadają tak zwany Momentary Switch.
Poniżej znajduje się spis modułów oraz możliwość wybrania z rozwijanej listy jakiego modułu dokładnie szukamy.
Typ zwijaka - Pierścień ślizgowy który jest zaraz pod kierownicą:
Typ 1 - 1K0-959-653 lub 1K0-959-653-A
Typ 2 - 1K0-959-653-C lub 1K0-959-653-D
G85 - Czujnik kąta skrętu:
Tak - Czujnik kąta skrętu (G85) jest montowany bezpośrednio w kolumnie kierownicy/pierścieniu ślizgowym.
Rozwiązanie stosowane w maglownicach 2 generacji 1K1 i 1K2.
Nie - Czujnik kąta skrętu (G85) jest częścią elektromechaniczną wspomagania kierownicy.
Rozwiązanie stosowane w maglownicach 3 generacji 1K0 i 8J0.
Lin: - Protokół komunikacji kierownicy multifunkcyjnej
1.3 - Kierownice 8 przyciskowe.
2.0 - Kierownice 12 przyciskowe lub 18 przyciskowe
Uwagi:
#1 - W zależności od wersji sprzętowej tego modułu może lub nie pozwolić na dołożenie tempomatu.
#2 - Obsługa tylko manualnej skrzyni biegów, NIE obsługuje automatycznej skrzyni biegów.