Spis pomp MK60EC1
Numer | Bajty | Wersja | Flash | G251 | HHC | XDS | Esp OFF | Esp Sport |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1K0 907 379 AD | 18 | H35 | CD | |||||
1K0 907 379 AN | 18 | H45 | ||||||
1K0 907 379 AE | 18 | H35 | CE | |||||
1K0 907 379 AP | 18 | H45 | ||||||
1K0 907 379 AM | 18 | H45 | ||||||
1K0 907 379 BA | 18 | H45 | ||||||
1K0 907 379 CD | 18 | H35 | ||||||
1K0 907 379 CE | 18 | H35 | ||||||
2K0 907 379 C | 18 | H35 | E | |||||
2K0 907 379 D | 18 | H45 | E | |||||
2K0 907 379 E | 18 | H35 & H45 | ||||||
3T0 907 379 C | 18 | H35 & H45 | E | |||||
3T0 907 379 E | 18 | H35 & H45 | ||||||
5C0 907 379 C | 19 | H30 | ||||||
1K0 907 379 AH | 19 | H30 | BH | |||||
1K0 907 379 AS | 19 | H30 | BH | |||||
1K0 907 379 BB | 19 | H30 | BH | |||||
1K0 907 379 BD | 19 | H31 | BH | |||||
1K0 907 379 BF | 19 | H31 | BH | |||||
1K0 907 379 BH | 19 | H31 | ||||||
1K0 907 379 BK | 19 | H31 | ||||||
1K0 907 379 AJ | 19 | H30 | BJ | |||||
1K0 907 379 AR | 19 | H31 | BJ | |||||
1K0 907 379 AT | 19 | H30 | BJ | |||||
1K0 907 379 BC | 19 | H30 | BJ | |||||
1K0 907 379 BE | 19 | H31 | BJ | |||||
1K0 907 379 BG | 19 | H31 | BJ | |||||
1K0 907 379 BJ | 19 | H31 | ||||||
1K0 907 379 BL | 19 | H31 | ||||||
1K0 907 379 BM | 20 | H46 | CC | |||||
1K0 907 379 BR | 20 | H46 | CC | |||||
1K0 907 379 BS | 20 | H46 | CC | |||||
1K0 907 379 CA | 20 | H46 | CC | |||||
1K0 907 379 CB | 20 | H46 | CC | |||||
1K0 907 379 CC | 20 | H46 |
Tutaj znajduje się spis zamiennych pomp ABS/ESP MK60EC1 które pasują p&p. Więcej informacji na temat kodowania a tak że kalkulator kodowania pomp MK60EC1 znajduje się tutaj. Nastawy podstawowe jakie należy wykonać po kodowaniu znajdują się tutaj. |
G251 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego |
HHC - Asystent ruszania na wzniesieniu (Auto nie cofa się przez 3s po zwolnieniu hamulca nożnego) |
XDS - Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (Elektroniczna szpera) |
Esp OFF - Całkowite wyłączenie ESP |
Esp Sport - Częściowe wyłączenie ESP |
INFO: W prawie wszystkich autach jest przycisk wyłączenia ESP ale wyłącza on tylko ASR a ESP cały czas działa. Aby całkowicie wyłączyć ESP trzeba mieć odpowiednią pompę oraz zakodować to dodatkowo. Całkowite wyłączenie ESP może odbywać się 1 lub 2 stopniowo zależnie od czasu przytrzymania przycisku oraz kodowania: Jedno stopniowo: Przyciśnięcie przycisku dezaktywuje ESP oraz wyłącza inne systemy bezpieczeństwa Dwu stopniowo 1s - Wyłączenie ASR lub włączenie ESP SPORT 3s - Całkowite wyłączenie ESP lub włączenie ESP SPORT oraz wyłącza inne systemy bezpieczeństwa |
* Zaznaczone na czerwono wadliwe pompy na które była prowadzona akcja serwisowa VW |
* Zaznaczone na pomarańczowo są to najnowsze i zarazem najlepsze pompy P.S. Na niektórych licznikach może nie wyświetlać się ikona po wyłączeniu ASR/ESP. Wtedy aby ją aktywować potrzebna jest edycja wsadu eeprom'u licznika. |
1K0907379-AD, -CD, -AE, -CE, -AN, -AP Zastosowanie w: 1K, AJ, 8P, FM, 1P, 5P, 1Z, 5L, 2K, 1F, AH, 13 |
1K0907379-AM, -BA Zastosowanie w: 1K, AJ, 8P, FM, 1P, 5P, 1Z, 5L, 2K, 1F, AH, 13, 3T, 1T |
1K0907379-AH, -AJ Zastosowanie w: 1K, AJ, 8P, FM, 1P, 5P, 1Z, 5L, 2K, 1F, AH, 13, 3T, 1T, A3 |
1K0907379-AS, -AT, -BC, -BD, -BE, -BG, -BH, -BJ Zastosowanie w: 1K, AJ, 8P, FM, 1P, 5P, 1Z, 5L, 2K, 1F, AH, 13, 3T, 1T, A3, AT |
1K0907379-AR, -BK, -BL, -BM, -BR, -BS, -CA, -CB, -CC Zastosowanie w: 1K, AJ, 8P, FM, 1P, 5P, 1Z, 5L, 2K, 1F, AH, 13, 3T, 1T, A3, AT, 16 |
2K0907379-C, -D, -E & 3T0907379-C, -E Zastosowanie w: 1K, 8P, 1P, 5P, 1Z, 2K, 1F, 13, 3T, 1T |
5C0907379-C Zastosowanie w: 1K, AJ, 8P, FM, 1P, 5P, 1Z, 5L, 2K, 1F, AH, 13, 3T, 1T, A3, AT, 16 |
Objawy uszkodznej pompy:- Palą się kontrolki ABS/ESP- Brak komunikacji - Czujnik ciśnienia - Robi zakłócenia, zwarcie - Zablokowana hydraulika - Blokuje koło / koła - Nie hamuje na koło / koła - Pedał hamulca wpada - Ściąga samochód na lewo lub prawo - Silnik pompy pracuje cały czas |
Typowe usterki:- 01130 / 046A - Nieprawidłowe działanie ABS, Praca ABS, Niezrozumiały sygnał- 01276 / 04FC - Silnik pompy ABS, Bład silnika pompy, Pompa hydrauliczna ABS (V64) - 16349 / 3FDD - Uszkodzona jednostka sterująca, Bład wewnętrzy pompy ABS - 16352 / 3FE0 - Uszkodzona jednostka sterująca, Sterownik wadliwy - 16355 / 3FE3 - Uszkodzona jednostka sterująca, Bład wewnętrzy pompy ABS |