Czujnik kąta skrętu (G85)
Warunki wstępne:
Uruchom pojazd.
Obróć kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden obrót w lewo.
Jedź na krótkim odcinku po prostej płaskiej nawierzchni z prędkością nie większą niż 20 km/h.
Jeśli podczas jazdy próbnej kierownica jest wyprostowana, zatrzymaj pojazd z kołami skierowanymi prosto.
Upewnij się, że kierownica nie została ponownie poruszona.
Pozostaw silnik włączony i nie wyłączaj zapłonu.
Napięcie systemowe co najmniej 12,0 V. (odpalony silnik)
[Wybierać]
[03 – Elektronika hamulca]
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 004
[Idź!]
Sprawdź pole 1, wartość musi mieścić się w przedziale od -1,5 do +1,5°.
[Gotowe, wróć]
[Dostęp upoważniony - 16]
Wprowadź 40168, aby włączyć ustawienie podstawowe.
[Zrób to!]
[Nastawy podstawowe - 04]
Grupa 060
[Idź!]
Po udanym ustawieniu podstawowym w polu 2 powinno być napisane „OK”.
[Gotowe, wróć]
[Zamknij kontroler, wróć – 06]
Notatka:
Jeśli wyświetli się komunikat Regulacja niemożliwa:
Użyto przycisku Włącz/Wyłącz/Dalej i procedurę należy powtórzyć BEZ kliknięcia go.
Wartości na żywo G85 nie mieściły się w specyfikacji +/-1,5°. Powtórzenie procedury w ramach specyfikacji powinno rozwiązać ten problem.
Kierownicę należy obrócić do oporu w prawo i całkowicie w lewo, a następnie ponownie wycentrować i powtórzyć procedurę.
Należy sprawdzić konfiguracje kodowania i adaptacji modułu sterującego 16-Steerign Wheel i 44-Steering Assist (jeśli dotyczy), aby wykluczyć konflikt.
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym należy także dostosować ogranicznik układu kierowniczego.

Czujnik przyspieszenia bocznego (G200)
Warunki wstępne:
Napięcie systemowe co najmniej 12,0 V. (odpalony silnik)
[Wybierać]
[03 – Elektronika hamulca]
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 004
[Idź!]
Sprawdź pole 2, wartość musi mieścić się w przedziale od -1,5 do +1,5 m/s².
[Gotowe, wróć]
[Dostęp upoważniony - 16]
Wprowadź 40168, aby włączyć ustawienie podstawowe.
[Zrób to!]
[Nastawy podstawowe - 04]
Grupa 063
[Idź!]
Po udanym ustawieniu podstawowym w polu 2 powinno być napisane „OK”.
[Gotowe, wróć]
Aby upewnić się, że ustawienie podstawowe przebiegło pomyślnie, sprawdź ponownie czujnik.
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 004
[Idź!]
Sprawdź pole 2, wartość musi mieścić się w przedziale od -1,5 do +1,5 m/s².
[Gotowe, wróć]
[Zamknij kontroler, wróć – 06]

Czujnik ciśnienia hamulca (G201)
Warunki wstępne:
Napięcie systemowe co najmniej 12,0 V (odpalony silnik).
[Wybierać]
[03 – Elektronika hamulca]
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 005
[Idź!]
Sprawdź pole 1, wartość musi mieścić się w przedziale od -8,0 do +8,0 bar.
[Gotowe, wróć]
[Dostęp upoważniony - 16]
Wprowadź 40168, aby włączyć ustawienie podstawowe.
[Zrób to!]
[Nastawy podstawowe - 04]
Grupa 066
[Idź!]
Po udanym ustawieniu podstawowym w polu 2 powinno być napisane „OK”.
[Gotowe, wróć]
Aby upewnić się, że ustawienie podstawowe przebiegło pomyślnie, sprawdź ponownie czujnik.
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 005
[Idź!]
Sprawdź pole 1, wartość musi mieścić się w przedziale od -3,8 do +3,8 bara.
[Gotowe, wróć]
[Zamknij kontroler, wróć – 06]

Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)
Notatka:
Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) występuje tylko w samochodach z napędem na wszystkie koła (AWD) i/lub systemem Hill Hold Control (HHC).
Warunki wstępne:
Napięcie systemowe co najmniej 12,0 V. (odpalony silnik)
[Wybierać]
[03 – Elektronika hamulca]
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 006
[Idź!]
Sprawdź pole 1 lub 4, wartość musi mieścić się w przedziale od -1,5 do +1,5 m/s².
[Gotowe, wróć]
[Dostęp upoważniony - 16]
Wprowadź 40168, aby włączyć ustawienie podstawowe.
[Zrób to!]
[Nastawy podstawowe - 04]
Grupa 069
[Idź!]
Po udanym ustawieniu podstawowym w polu 2 powinno być napisane „OK”.
[Gotowe, wróć]
Aby upewnić się, że ustawienie podstawowe przebiegło pomyślnie, sprawdź ponownie czujnik.
[Bloki pomiarowe - 08]
Grupa 006
[Idź!]
Sprawdź pole 1, wartość musi mieścić się w przedziale od -1,5 do +1,5 m/s².
[Gotowe, wróć]
[Zamknij kontroler, wróć – 06]