Spis modułów kierownicy 5K0-953-569
Dla platformy PQ są 4 rodzaje modułów kierownicy 1K0-953-549 i 3C0-953-549 są to starsze moduły stosowane do około 2011 roku. Później zastąpione przez moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569. Jak rozpoznać jaki jest w twoim aucie? Najprostrzym sposobem jest podłączenie pod interfejs diagnostyczny i w bloku 16 znajdziemy nr. modułu. Drugim sposobem jest zdjęcie obudowy kierowniczej i odczytanie numeru prosto z modułu. P.S. Moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569 posiadają tak zwany Momentary Switch. Poniżej znajduje się spis modułów oraz możliwość wybrania z rozwijanej listy jakiego modułu dokładnie szukamy. |
G85 - Czujnik kąta skrętu: |
Tak - Czujnik kąta skrętu (G85) jest montowany bezpośrednio w kolumnie kierownicy/pierścieniu ślizgowym. Rozwiązanie stosowane w maglownicach 2 generacji 1K1 i 1K2. Nie - Czujnik kąta skrętu (G85) jest częścią elektromechaniczną wspomagania kierownicy. Rozwiązanie stosowane w maglownicach 3 generacji 1K0 i 8J0. |
Lin: - Protokół komunikacji kierownicy multifunkcyjnej |
1.3 - Kierownice 8 przyciskowe. 2.0 - Kierownice 12 przyciskowe lub 18 przyciskowe |
Opcje: |
MFD - wyświetlacz wielofunkcyjny / komputer pokładowy. CCS - tempomat. ACC - tempomat adaptacyjny. MFSW - multifunkcyjna kierownica. AT - automatyczna skrzynia biegów. PQ46 - Obsługa kodowania PQ46 ESCL = PQ46 Chassis ESCL (dla pojazdów 3C i 35). |
Uwagi: |
5K0-953-569-E - Prawdopodobnie obsługuje automatyczną skrzynię biegów tylko z KESSY. 5K0-953-569-T - Prawdopodobnie obsługuje tylko kierownice multifunkcyjne z LIN 1.3 (8 przyciskowe). 5K0-953-569-BC - Prawdopodobnie obsługuje CCS tylko za pośrednictwem przycisków na kierownicy. 5K0-953-569-BF - Prawdopodobnie obsługuje CCS tylko za pośrednictwem przycisków na kierownicy. |