Numer Wersja Variant Lin Uwagi
3C0-953-549-A0010Midline-
3C0-953-549-B0010Highline1.3
3C0-953-549-E0015Highline1.3
3C0-953-549-H0015Midline-
3C0-953-549-J0010Midline-
3C0-953-549-K0015Highline1.3
3C0-953-549-L0010Midline-
3C0-953-549-M0015Highline1.3
3C0-953-549-N0015Midline-
3C0-953-549-AB0020Lowline-
3C0-953-549-AC0020Highline1.3
3C0-953-549-AD0020Midline-
3C0-953-549-AE0020Highline1.3
3C0-953-549-AF0020Highline1.3
3C0-953-549-AH0030Highline1.3 & 2.0
3C0-953-549-AJ0030Highline2.0
3C0-953-549-AK0025Highline2.0#2
3C0-953-549-AT0025Midline-
3C0-953-549-BA0025/0030Midline-
Dla platformy PQ są 4 rodzaje modułów kierownicy 1K0-953-549 i 3C0-953-549 są to starsze moduły stosowane do około 2011 roku.
Później zastąpione przez moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569.
Jak rozpoznać jaki jest w twoim aucie?
Najprostrzym sposobem jest podłączenie pod interfejs diagnostyczny i w bloku 16 znajdziemy nr. modułu.
Drugim sposobem jest zdjęcie obudowy kierowniczej i odczytanie numeru prosto z modułu.
P.S. Moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569 posiadają tak zwany Momentary Switch.
Poniżej znajduje się spis modułów oraz możliwość wybrania z rozwijanej listy jakiego modułu dokładnie szukamy.
G85 - Czujnik kąta skrętu:
Tak - Czujnik kąta skrętu (G85) jest montowany bezpośrednio w kolumnie kierownicy/pierścieniu ślizgowym.
Rozwiązanie stosowane w maglownicach 2 generacji 1K1 i 1K2.
Nie - Czujnik kąta skrętu (G85) jest częścią elektromechaniczną wspomagania kierownicy.
Rozwiązanie stosowane w maglownicach 3 generacji 1K0 i 8J0.
Lin: - Protokół komunikacji kierownicy multifunkcyjnej
1.3 - Kierownice 8 przyciskowe.
2.0 - Kierownice 12 przyciskowe lub 18 przyciskowe
Uwagi:
#1 - W zależności od wersji sprzętowej tego modułu może lub nie pozwolić na dołożenie tempomatu.
#2 - Obsługa tylko manualnej skrzyni biegów, NIE obsługuje automatycznej skrzyni biegów.