Spis modułów kierownicy 3C0-953-549
Numer | Wersja | Variant | Lin | Uwagi |
---|---|---|---|---|
3C0-953-549-A | 0010 | Midline | - | |
3C0-953-549-B | 0010 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-E | 0015 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-H | 0015 | Midline | - | |
3C0-953-549-J | 0010 | Midline | - | |
3C0-953-549-K | 0015 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-L | 0010 | Midline | - | |
3C0-953-549-M | 0015 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-N | 0015 | Midline | - | |
3C0-953-549-AB | 0020 | Lowline | - | |
3C0-953-549-AC | 0020 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-AD | 0020 | Midline | - | |
3C0-953-549-AE | 0020 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-AF | 0020 | Highline | 1.3 | |
3C0-953-549-AH | 0030 | Highline | 1.3 & 2.0 | |
3C0-953-549-AJ | 0030 | Highline | 2.0 | |
3C0-953-549-AK | 0025 | Highline | 2.0 | #2 |
3C0-953-549-AT | 0025 | Midline | - | |
3C0-953-549-BA | 0025/0030 | Midline | - |
Dla platformy PQ są 4 rodzaje modułów kierownicy 1K0-953-549 i 3C0-953-549 są to starsze moduły stosowane do około 2011 roku. Później zastąpione przez moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569. Jak rozpoznać jaki jest w twoim aucie? Najprostrzym sposobem jest podłączenie pod interfejs diagnostyczny i w bloku 16 znajdziemy nr. modułu. Drugim sposobem jest zdjęcie obudowy kierowniczej i odczytanie numeru prosto z modułu. P.S. Moduły 5K0-953-549 i 5K0-953-569 posiadają tak zwany Momentary Switch. Poniżej znajduje się spis modułów oraz możliwość wybrania z rozwijanej listy jakiego modułu dokładnie szukamy. |
G85 - Czujnik kąta skrętu: |
Tak - Czujnik kąta skrętu (G85) jest montowany bezpośrednio w kolumnie kierownicy/pierścieniu ślizgowym. Rozwiązanie stosowane w maglownicach 2 generacji 1K1 i 1K2. Nie - Czujnik kąta skrętu (G85) jest częścią elektromechaniczną wspomagania kierownicy. Rozwiązanie stosowane w maglownicach 3 generacji 1K0 i 8J0. |
Lin: - Protokół komunikacji kierownicy multifunkcyjnej |
1.3 - Kierownice 8 przyciskowe. 2.0 - Kierownice 12 przyciskowe lub 18 przyciskowe |
Uwagi: |
#1 - W zależności od wersji sprzętowej tego modułu może lub nie pozwolić na dołożenie tempomatu. #2 - Obsługa tylko manualnej skrzyni biegów, NIE obsługuje automatycznej skrzyni biegów. |