Kodowanie/adaptacja została przetestowana ale nie wiadomo czy zadziałają w Twoim samochodzie.
Zachowaj wszelkie środki bezpieczeństwa gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za ewentuale szkody!

Wybierz sterownik 19 (CAN Gateway)
Dostęp bezpieczeństwa: 20103
Installation list:
  • Aktywujemy moduł 65 (Tire Pressure)
Save coding.

Wybierz sterownik 17 (Instrument Cluster)
Kodowanie:
  • Byte 04: Bit 0: disable
  • Byte 03: Bit 7: enable (w przypadku nie posiadania opisu tego bitu, zastąpić w reprezentacji binarnej pierwszy bit na 1, np. z 0XXXXXXX zmienić na 1XXXXXXX)
  • Byte 11: Bit 2: enable (w przypadku nie posiadania opisu tego bitu, zastąpić w reprezentacji binarnej szósty bit na 1, np. z XXXXX0XX zmienić na XXXXX1XX)

Wybierz sterownik 03 (ABS)
Kodowanie:
  • Byte 27: Bit 4, 5 i 6: disable (w przypadku nie posiadania opisu bitów, zastąpić w reprezentacji binarnej drugi, trzeci i czwarty bit na 0. np. z X111XXXX na X000XXXX)
  • Byte 28: Bit 7: disable (w przypadku nie posiadania opisu bitu, zastąpić w reprezentacji binarnej pierwszy bit na 0, np. z 1XXXXXXX na 0XXXXXXX)

Wybierz sterownik 5F (Infotainment)
Security Access: 20103
Adaptacje:
  • Vehicle function list BAP-tire_pressure_system_0x07_msg_bus: Databus extended

Czujniki TPMS w kołach, same się łączą z modułem, nie trzeba ich kodować ani resetować.
Jeśli moduł TPMS nie jest sparametryzowany, albo chcę się ustawić własne wartości ciśnien, można utworzyć plik do parametryzacji na stronie: http://htmlpreview.github.io/?https://raw.githubusercontent.com/joltcoke/rdks-tool/master/generator.html